Amedeo e-shop - Nakupujte snadněji...



Akce

Praktická prezentace EET

Společnost Amedeo Kyjov v rámci obchodního setkání zákazníků našeho významného partnera prezentovala prakticky námi nabízená řešení elektronické evidence tržeb. Oč byl náš stánek skromnější, o to byl zájem ze strany zákazníků větší a z obsáhlé diskuze vyplynulo několik poznatků a dotazů, s nimiž se chci aktuálně podělit:

- opět a stále častěji se objevuje ze strany povinných subjektů vyčkávání na zrušení zákona o EET. Tato představa je nereálná a bláhová. Stát již investoval stamiliony do zavádění elektronické evidence tržeb a jen tak pro nic za nic tyto peníze nevyhodí. Podle mého názoru zákon nebude zrušen ani odložen minimálně do konce čtyřletého volebního období. Naopak průběh voleb do krajských zastupitelstev potvrzuje sílící pozici hnutí ANO a tudíž i sílící pozici v příští volené sněmovně a vládě,

- vyčkávání se zavedením EET na poslední chvíli a představa, že lze EET zřídit ze dne na den je nereálná. Již nyní musíte neprodleně zajít na příslušný finanční úřad, kde zápisem do protokolu získáte přístupový kód na server finanční správy. Zde si musíte zaregistrovat provozovnu, zažádat o vydání certifikátu, který by Vám měl být doručen do 30 dnů, pak je třeba naprogramovat zařízení, naistalovat certifikát, nastavit a ověřit komunikaci, zaškolit personál. To celé je proces spíše na týdny než dny a v žádném případě ne hodiny! Časovému stresu se dá předejít tím, že již nyní pořídíte vhodné zařízení, které Vám naprogramujeme a nastavíme, zaškolíme, Vy jej můžete používat v testovacím provozu a až nastane vhodný okamžik, překlopíme jej do EET režimu. Vystavení certifikátu i režim EET není nijak vázaný časově, pouze platí to, že od prvního dne povinnosti EET (nyní od 1.12.2016 a pak od 1.3.2017) musíte odesílat data na server finanční správy.

- obrovský zájem zákazníků potvrzuje, že máme velmi dobře nastavené portoflio řešení EET. Všechna námi nabízená řešení neobsahují paušální poplatky EET, jsou nabízena v několik základních skupinách určení, ať už to jsou klasické registrační EET pokladny QMP a CHD, jednoduchá avšak spolehlivá a přehledná Android aplikace KasaFIK anebo sofistikované variantní Windows řešení Conto,

- některé konkureční firmy pořádají hromadné semináře o EET ve formě "nalejvárny", kde poskytují buď úmyslně nebo nevědomě nepravdivé a zavádějící informace, které mohou zákazníky uvést v omyl. Navíc si za tato "školení" nechávají platit. Je toto normální? Podle mne nikoliv. Naše společnost žádné semináře nepořádá, avšak máme na naší prodejně solidně vybavený showroom EET, kde můžeme prakticky předvést všechna naše zařízení v chodu. Budeme se Vám individuálně věnovat jak dlouho budete chtít či potřebovat. A to všechno zcela zdarma. Protože se EET zabýváme řadu měsíců, absolvovali jsme nepřeberné množství školení, vždy se snažíme poskytovat nejnovější, relevatní a pravdivé informace. Budete vždy vítáni!

- povinnost vedení EET neznamená povinnost prodeje prostřednictvím čárových kódů nebo povinnost vedení skladu. Pokud vlastníte starší pokladnu (např. SHARP, CASIO, Fujistu), máme pro Vás vhodné řešení na bázi registračních EET pokladen, které fungují téměř totožně jako Vaše staré pokladny. Přechod na EET je pro Vás pak velmi jednoduchý a bezpečný,

- naše služby nekončí prodejem zařízení či softwaru, ale zahrnují programování a nastavení pokladny, dovoz, instalaci v místě, zaškolení obsluhy, záruční i pozáruční servis a další doplňkové služby. Spotřební materiál (pokladní kotoučky) pro Vás držíme skladem a nákupem pokladny si zajistíte výrazné slevy. Snažíme se o to, aby povinnost EET pro Vás byla co nejmenším a nejméně nákladným problémem.

- pokud vlastníte starý informační nebo pokladní systém (např. pod operačním systémem MS-DOS, Windows 98, Windows XP nebo Windows Vista) jsme schopni ve většině případů a s velkou úspěšností převést Vaše původní data do nové pokladny nebo moderního informačního systému QMP Market nebo Pohoda,

- ještě jednou a důrazně opakuji, že kromě nákladů na internet neplatíte ŽÁDNÉ DALŠÍ PAUŠÁLNÍ POPLATKY. Pokud už nějaký internet na své provozovně máte, lze jej bez starostí dále využívat bez navýšení plateb i pro EET,

- samozřejmostí je poskytování servisu v případě chyby obsluhy, zařízení nebo softwaru. Tento servis poskytujeme ihned a bezodkladně ve formě telefonické hot-line, vzdáleným přístupem nebo výjezdem technika. Vždy dodržíte zákonnou 48 hodinovou lhůtu pro dodatečné odeslání dat v případě poruchy!

- pokladny a pokladní systémy dodáváme již od roku 2000 a máme tedy největší zkušenosti a znalosti v regionu. Historie firmy je velmi průhledná, má českého majitele a má chuť a zájem poskytovat kvalitní řešení EET bez paušálních poplatků a bez starosti.

Je nejvyšší čas zavolat na číslo 736 62 42 42 nebo napsat na mail amedeo@amedeo.cz. Rádi se Vám ozveme zpět a ihned začneme řešit Váš problém s EET.

Děkujeme za důvěru, servisní team EET společnosti Amedeo Kyjov

Fotogalerie

Sdílení

Zpět