Amedeo e-shop - Nakupujte snadněji...



Akce

Komentář k situaci na trhu v oblasti EET

Jak jsme již uvedli na na základě informací iDnes, zkrachoval první větší dodavatel EET pokladen - firma E.E.T One. Podle frekvencí citací a rozhovorů zná MF Dnes a její elektronická verze iDnes bohužel pravděpodobně pouze firmu Dotykačka a jejího mluvčího pana Wantuloka (občas je zmíněn Storyous nebo eKasa od O2), takže z důvodu názorově omezeného a tendečně zaměřeného obsahu jejich článků jsou uváděny stále stejnými osobami nepřesné nebo nepravdivé informace. Širšímu okruhu odborníků z oblasti EET není bohužel dáván dostatečný prostor pro vyjádření názorů a jejich příspěvky nejsou publikovány.

Proto se pokusím komentovat některé informace v tomto článku: http://www.amedeo.cz/aktuality/258.spolecnost-eet-one-zkrachovala/

Pan Hron běduje nad skutečností, že mu předplatné na 8 měsíců už pravděpodobně nikdo nevrátí. Bohužel pan Hron si za tuto situaci může sám. Neměl pořizovat EET pokladnu, za kterou musí měsíčně platit několik stokorun a ještě musí platit dopředu. Na trhu je spousta řešení bez měsíčních paušálů a bez předplatného. Komu není rady, tomu není pomoci.

Dotykačka přebírá zákazníky E.E.T. One. Myslím si, že kdo přejde, přejde z bláta do louže. Bude platit, platit a zase platit.

Firma E.E.T. One vznikla na přelomu roků 2014 a 2015, za reklamu dluží aktuálně 2 miliony korun. Je to normální? Je normální, že řada lidí skočí na vějičku? Podnikatelé mají ZÁKONNOU POVINNOST evidovat EET a za porušení této povinnosti hrozí velké sankce. Z tohoto důvodu si tedy zvolím někoho, kdo je spolehlivý, má zkušenosti v oboru, má historii a existuje na trhu řadu let!  A ne nějakou rychlokvašku typu E.E.T. One, Dotykačka, StoryOus nebo nedej bože někoho, kdo je v oboru EET úplně mimo mísu (telefonní operátoři, banky, potravinářské velkoobchody apod.).

Firmy dodávající EET pokladny vznikly jako houby po dešti. To je pravda a situace se opakovala stejně, jako když byly povinné registrační pokladny s fiskální pamětí. Neseriózní firmy vznikly a pak zanikly. Co zákazník? Nezájem! Lidé se měli poučit a nechat si poradit. Bohužel většinu z nich zajímaly pořizovací náklady a už vůbec ne celkové náklady, servis, funkčnost a kvalita řešení. Pak fňukají, že je EET zatěžuje a působí problémy, za které si můžou sami špatnou volbou pokladny nebo dodavatele.

Pan Brož ze StoryOus říká, že "dodavatelé budou omezovat tarify zdarma kvůli jejich neudržitelnosti, případně bude docházet k rušení jejich služeb“. Nevím, kde na tento blud přišel. Společnost Amedeo prohlašuje, že neplánuje u pokladen, jejichž je dodavatelem, rušit "tarify zdarma", protože žádné paušální tarify nemá.  Dodáváme výhradně EET pokladny bez paušálních poplatků. Zákazníci platí servisní či programátorský zásah pouze v případě jeho potřeby, což je férový přístup. Vykonaná práce má být zaplacena a není třeba platit "virtuální" služby, který nebyly nikdy provedeny. Žádné služby nerušíme, zákazníci se k nám vždy dovolají a vždy dostanou potřebnou pomoc a péči. Pokladny dodáváme už od roku 2000 a v oboru ICT působíme od roku 1990!

Na skladech máme přiměřené množství pokladen potřebné pro servis, zápůjčky a také naši unikátní půjčovnu pokladen http://www.pujcujemeeet.cz/. Nejsme nuceni vyprodávat pokladny do Polska (chudáci poláci, kteří si koupí českou pokladnu - beztak bude jejich zákon jiný než náš a dopadnou tak, jako dopadli češi, kteří si koupili polofunkční a částečně počeštěnou chorvatskou pokladnu od telefonistů).

Na závěr chci ujistit všechny naše zákazníky, že společnost Amedeo Kyjov je stabilním a zavedeným dodavatelem veškerého ICT, EET pokladen, elektronických váh, kamerových systémů. Umíme všechna tato zařízení servisovat a váhy cejchovat. Zhotovíme Vám znalecký posudek na movité věci a v oblasti ICT Vám poradíme a pomůžeme. Finančně, technicky i personálně jsme stabilizovaní a nikomu nic nedlužíme.

Děkujeme Vám za přízeň a spolupráci.

Sdílení

Zpět