Amedeo e-shop - Nakupujte snadněji...



Akce

Acer - nejprodávanější značka notebooků

2008 - Nejprodávanější značka notebooků na českém trhu

Po nedávných akvizicích zavádí společnost Acer víceznačkovou strategii opírající se o pozitivní povědomí a zákaznickou základnu, které si společnosti (Acer, Packard Bell, Gateway a eMachines) v průběhu let vytvořily, což tím pádem chrání individuální identitu a osobnost každé značky.

2001 - 2007: Od výroby k službám

V roce 2001 přijala společnost Acer novou korporátní identitu, která symbolizuje její závazek zlepšovat pomocí technologie životy lidí. V následujícím roce byl na trh uveden Acer Aspire, který do globální PC arény vnesl čerstvé standardy domácích PC. V roce 2003 byla na trh uvedena platforma příští generace Empowering Technology, která spojila hardware, software a službu za účelem zajištění jednudušše použitelných, spolehlivých technologií. V roce 2006 oslavila společnost své 30. výročí a stala se světovou značkou #3 pro notebooky a #4 pro desktopy. V roce 2007 provedla společnost akvizici společností Gateway a Packard Bell, čímž završila svůj celkový rozmach..

1996 - 2000: Nabízet moderní technologii pro každého a všude

V roce 1996 představila společnost Acer Nuovo Notebook PC vyznačující se inovačním systémem řízení výkonu Heuristic Power Management (HPM), který se dokázal naučit chování specifické pro daného uživatele a pak podle toho rozdělovat výkon. Společnost Acer nazvala svou novou technologii "Power on Demand" (tj. výkon dle potřeb). V roce 1997 získala společnost divizi notebooků společnosti Texas Instruments. Při oslavách 20. výročí svého založení začala třetí fáze vývoje, která obsahovala i základní cíle pro technické inovace a zjednodušení operací. Na konci roku 2000 oznámila společnost Acer své rozhodnutí vyčlenit výrobu.

1987 - 1995: Vytvořit přední značku a stát se globální společností

V roce 1987 se společnost Multitech začala formálně nazývat Acer, což zároveň označilo začátek snah společnosti o vytvoření silné značky. V průběhu této druhé desetileté fáze vývoje se společnost značně rozšířila a rozrostla jak strategicky tak geograficky. Byla označena za osmou největší značku PC na světě. V roce 1991 představila společnost Acer ChipUp, první CPU upgradové řešení. Uvedení AcerPAC (Personal Activity Center) přineslo do PC multimedia. V AcerPAC se spojoval zabudovaný telefon, fax, datový modem, budík, přijímač AM/FM, osmikanálový směšovací stereo systém, CD-ROM jednotka a možnost stažení aplikací. V září roku 1995 proměnil Acer Aspire společnost z anonymního výrobce PC na vůdce trendů v tom nejméně konvenčním oboru. Se svým průlomovým designem přinesl Aspire okamžitý úspěch a ve 4. čtvrtletí 1995 téměř zdvojnásobil obrat společnosti Acer v Americe.

1976 - 1986: Komercializovat mikroprocesorovou technologii

Společnost Acer byla založena roku 1976 pod názvem Multitech a zaměřovala se na obchod a produktový design. V roce 1981 byl na trh uveden mikroprocesorový počítačový nástroj. Mikroprocesor, který měl rozměry velkého telefonního seznamu a stál necelých 100 USD, se stal okamžitým hitem. Společnost ve své činnosti pokračovala a vyvinula první IBM kompatibilní počítač. www.acer.cz

Zpět